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#1
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You can create recon missions, in multiplayer you can mark enemy positions etc. You will see the icons on the in game map and on the briefing screen map.
Last edited by FG28_Kodiak; 10-26-2012 at 08:15 AM. |
#2
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You're the best Kodiak - will try again after work today.
:beer: Edit: works in SP but NoGo in MP as far as I can see :/
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![]() Last edited by theOden; 10-26-2012 at 10:00 AM. |
#3
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Argh forget to test it in multiplayer.
![]() Ok then no recon missions in multiplayer, in singleplayer it makes not so much sense i think. |
#4
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![]() Quote:
In multiplayer gpDrawUserLabel doesn't draw user labels for the player who was used in gpMakeUserLabel. One should use GamePlay.gpPlayer() (which is the "server") instead for gpMakeUserLabel. |
#5
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Ok, will try it
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#6
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Habs noch nicht probiert, aber navyr hats wohl erfolgreich auf nem Dedicated Server probiert und 3 Labels angezeigt bekommen.
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#7
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Wenn es funktioniert wäre es auch für die JFS interessant, man könnte in der Navigationsschulung so eine Art Schnitzeljagd veranstalten. Die Frage ist halt wenn ich GamePlay.gpPlayer() verwende, es auch in einer selber gehosteten Multiplayer Mission funktioniert, in dem Fall ist gpPlayer ja der Spieler der hostet.
Muss mal testen. ![]() |
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